[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
waarom? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 00:57

waarom?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

waarom?

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 24 maart 2009, 01:18

beste allemaal,

Ik draai al wat langer mee op dit forum en de laatste tijd gaan me toch een aantal zaken opvallen. Met name het aantal discussies dat "op slot" wordt gezet. Ik mag toch aannemen dat een forum als dit het doel heeft persoonlijke ervaringen en ook problemen door middel van gedeelde kennis eventueel op te lossen.

Ook begin ik het idee te krijgen dat met name LPG en benzine rijders als secundaire leden worden afgescheept. De één heeft redenen om een diesel te preferen de ander misschien een evenredig aantal redenen om voor benzine of gas te gaan. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

ad
AdriaanVogelzang

Re:waarom?

Berichtdoor Markparket » 24 maart 2009, 01:27

Hoi Adriaan (Ad)

Ik ben benzinerijder en voel me absoluut niet tweederangs hoor...

Sterker nog: ben zelfs als voorzitter van de vereniging gekozen;-)

Loop hier ook niet mee te koop, maar wil maar zeggen....

Kun je misschien wat voorbeelden geven van wat je schrijft?
Markparket

Berichtdoor Govert » 24 maart 2009, 01:36

Ik heb kort geleden een discussie over de verschillende soorten brandstoffen op slot gezet, maar dat was voor het eerst sinds een lange tijd dat een discussie op slot is gezet. Er is geen sprake dat er een "aantal discussies" op slot zijn gezet.

Het heeft verder niet zoveel zin om de discussie weer op te rakelen op deze manier. Discussies worden niet voor niets op slot gezet.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor mr.beerbelly » 25 maart 2009, 11:12

Wat mij betreft kan dit topic op slot.

Geintje!, ik kon het niet laten!

Maar even alle gekheid op een stokje, ik ervaar het in ieder geval ook niet zo.
Waar ik wel eens een beetje moe van wordt, dat is als iemand een probleem met LPG heeft,
Er altijd wel weer 1 roept "op gas moet je koken", erg jammer.

Voor de rest vindt ik dat we hier alle ruimte krijgen om de discusseren.
Verder denk ik wel dat je wel met verschillende soorten mensen hebt te maken.
Ik denk dat een W123 dieselrijder een andere kijk heeft op de hele W123 ervaring,
dan een 280E op LPG rijder.
Maar die veelzijdigheid is juist 1 van de aantrekkelijkste kanten van onze auto's
Zoiets zul je niet snel bij andere clubs tegenkomen denk ik.

Just my 2 cents....

Henk<br><br>Post edited by: mr.beerbelly, at: 2009/03/25 10:13
mr.beerbelly

Berichtdoor Markparket » 25 maart 2009, 21:23

Henk,

Ik sluit me helemaal bij je aan!

Zoveel mensen, zoveel gedachten...
Echter 1 gedachte hebben we allemaal en dat is dat we de W123 een warm hart toedragen!

Overigens vind ik dat er erg zorgvuldig gemodereerd wordt en dat er juist erg veel kan op het forum, waarvoor hulde heren Moderatoren!

Leven en laten leven zeg ik maar, en soms is later of helemaal niet reageren verstandiger;-)
Markparket

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto