[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Thuis schorsen van je auto : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 23:31

Thuis schorsen van je auto

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Thuis schorsen van je auto

Berichtdoor Markparket » 25 maart 2009, 23:35

Vandaag een brief van de RDW ontvangen met daarin uitleg over het thuis schorsen van je auto.

Ter lering:

Markparket

Re:Thuis schorsen van je auto

Berichtdoor Leon » 26 maart 2009, 00:54

Op zich is het een goed idee, maar de uitvoering is nogal omslachtig (rdw / digid / ideal). Al heb je een postkantoor om de hoek is dat sneller denk.

Hier staat een pdfje met uitleg:
http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/250B8E09 ... online.pdf
Leon

Berichtdoor Markparket » 26 maart 2009, 01:27

Leon,

Ik zeg niet dat men dit moet opvolgen, maar wil de leden van de vereniging informeren.

Binnenkort komt dit soort informatie alleen te staan op een afgeschermd 'Leden Gedeelte' sectie.
Markparket

Berichtdoor Jeroen » 26 maart 2009, 10:56

Interessante informatie. Bedankt.

Zaken als DigiID en Ideal werken perfect! Tenminste bij mij. Een paar muisklikken en alles is geregeld. Leon, voordat jij zelfs de voordeur uit bent, kan ik digitaal online een schorsing effectueren. Dit doe ik lui liggend op de bank, terwijl ik televisie kijk, met een biertje onder handbereik en met mijn laptop op mijn schoot! Zelfs als jij naast het postkantoor woont, maak je nog steeds geen schijn van kans om dit sneller te doen!

Overigens, als je het prettiger vind om naar een postkantoor te gaan moet je dat vooral doen. Mijn vrouw weigert categorisch on uberhaubt iets onlines te bestellen oid. Heeft er gewoon een hekel aan. Ik heb een hekel aan postkantoren, want ik sta er altijd in de rij! En ze zijn ook nooit open op tijdstippen die mij schikken, bijvoorbeeld om 11.00 uur s'avonds.

Wat mij betreft, hoe meer online, hoe beter en makkelijker ik het vind. Dit jaar ook voor het eerst, met mijn Digi-ID het door de fiscus voorafingevuldeinkomensbelastingformulier gedownload. Werkt perfect.

Schors ze!

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto