Mijn richtingaanwijzer naar rechts bleef niet goed hangen. Bijvijlen volgens een thread hier op het forum hielp niet goed (naar links wél!).
Dus was ik blij dat er een complete combischakelaar op Marktplaats stond.
Ding was goed volgens de verkoper.
Gisteren geplaatst en gecontroleerd: richtingaanwijzer werkte perfect.
Maar: vanmorgen koude douche (letterlijk en figuurlijk):
ik gebruikte de intervalstand (stand I dus) en meteen gingen de sproeiers + ruitewisserstand II werken en erger nog: dat hield niet meer op! Alleen met contact uit kon je dit stoppen.
Ook als ik alleen de knop van de sproeiers indrukte begon het onophoudelijke sproeifeest weer.
Vanmiddag de oude maar weer teruggezet.
De verkoper was niet schuldig, volgens mij, want het ding zag er iets anders uit. Dus kwam de schakelaar uit een jongere W123. Bovendien waren alle draadaansluitingen goed.
Mijn oude schakelaar van 1978 is er een van het geheel metalen type (waarbij je bv. nog wat kan vijlen); het gekochte ding had een gedeeltelijk kunststoffen behuizing.
Vraag: weet iemand vanaf welk bouwjaar die combischakelaar gebruikt is? Dan kan ik hem wel met goed fatsoen doorverkopen op Marktplaats aan iemand met het juiste bouwjaar (de auto dan hè?)<br><br>Post edited by: Starcruiser, at: 2008/04/24 17:28