Het is nu 22 nov 2024, 13:18
Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)
door sees » 05 apr 2009, 09:29
hallo beste leen
mijn aansteker werkt niet
ik wil graag de tom tom erop aansluiten
ik heb de zekringen nagekeken en die geeft daarbij ook de radio aan en die doet het wel
nu zit er aan de asbak een koper beugeltje die volgens mij het contact moet makenook zit er een carcit in , is het mogelijk dat men de stroom daarvoor heeft gebruikt
hoor het graag
groeten kees
-
sees
-
door Moop » 05 apr 2009, 12:22
Zo'n rubber mof heb ik volgens mij op marktplaats zien staan onder W123.
Groet Moop
-
Moop
-
door Hans230CE » 05 apr 2009, 12:33
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans
-
Hans230CE
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Bogent » 05 apr 2009, 13:36
Daar heb ik de volgende oplossing voor, deze zit rechstreeks op de accu aangesloten via een vliegende zekering dus konstante spanning.
<br><br>Post edited by: bogent, at: 2009/04/05 13:58
-
Bogent
-
door sees » 05 apr 2009, 17:51
hallo
dat is harstikke mooi
kun je me ook uitleggen hoe ik die verbinding moet maken
mvrgr kees
-
sees
-
door Bogent » 06 apr 2009, 08:58
Bij de automaterialen zaak een meter of twee 2 aderig draad halen rood/zwart niet te dun want dan kan er meer stroom doorheen (ik heb 6 kwadraat omdat ik er ook wel eens een zender aan moet kunnen knopen). Deze soldeer je vast in het contact doosje in plaats van de orginele draden die daar aan zitten wel + en - in de gaten houden de rode draden aan het midden kontakt (die zijn zo dun dat ze al afbranden als je er naar kijkt) Die draad leg je onder de vloerbedeeking naar voren even zoeken waar je hem door kan voeren naar de motorruimte en dan de zwarte draad waar je een kabelschoentje aan geknepen hebt aan de min pool van de accu en de rode via een vliegende zekering aan de plus pool van den accu
-
Bogent
-
Keer terug naar Interieur