[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
De Borian : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 23:29

De Borian

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

De Borian

Berichtdoor Frasp » 12 apr 2009, 22:29

De eerste foto heeft al een tijd geleden op dit forum gestaan. Toen was mijn vraag: "deze 230E op autoscout??? Kopen of niet kopen?" Het is kopen geworden. De eerste 230 van mijn broertje is door een dronken bestuurder volledig aan gort gereden. Verzekering heeft uiteindelijk betaald en dit is de auto die hij een paar maanden geleden zelf uit Duitsland heeft gehaald.
De wagen had een tijd stil gestaan en in Nederland aangekomen zijn er bij de garage "een paar kleine dingetjes" gedaan. Nieuwe lagers voor, kickdown gangbaar gemaakt, remmen en kleppen stellen. Verder was de garage tevreden en vond het een goede koop.

Gisteren de auto's gewassen en de Borian kan getoond worden. De Borian is een verbastering van de voornaam van mijn broer. Zijn zoontje noemt de auto zo. Dussssss....

De foto's:

Frasp

Re:De Borian

Berichtdoor Frasp » 12 apr 2009, 22:31

En nog 1

Frasp

Berichtdoor Frasp » 12 apr 2009, 22:32

Met een witte blijf je wassen.....

Frasp

Berichtdoor Frasp » 12 apr 2009, 22:33

Achterkantje

Frasp

Berichtdoor Frasp » 12 apr 2009, 22:35

Gebroederlijk op de oprit. Nu mijn andere broertje nog....

Frasp

Berichtdoor henklith » 12 apr 2009, 23:46

je kan wel zien dat het broertje zijn he :o)
Mooi wordt he zo in de straat!
groet, henk
henklith

Berichtdoor MB280E » 13 apr 2009, 11:21

Goed gedaan Frasp; ik probeer nog altijd mijn schoonbroer te overtuigen maar het lukt niet echt.
Mooie wagen ook.
280E 1982 5-bak verbruik 1/8 viewtopic.php?f=10&t=8038&start=0
560SL 1985 automaat verbruik 1/... viewtopic.php?f=10&t=12374&start=0
MB280E
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor siko13 » 13 apr 2009, 12:17

mooie exemplaren ziet er strak uit hoor
ben mijn maat ook aan het overtuigen maar die mag niet van zn vrouw eerst de zolder verbouwen hahahahahahaha
siko13

Berichtdoor Frasp » 13 apr 2009, 20:46

En nog eentje

Frasp

Keer terug naar Even voorstellen