Laat ik ook maar eens een fotoverslagje publiceren van een dagje W123. Zoals sommigen van jullie weten heb ik naast de 300D ook nog een 230s Heckflosse van 1966. Flosserijders zijn georganiseerd in het de Nederlandse Hecklflosseclub, eigenlijk een register waarin eigenaars zich registreren en van waaruit eens per jaar door een van de leden een toerrit wordt georganiseerd. Dit jaar heb ik de organisatie op me genomen.
Als basis heb ik de Smokkelroute genomen die ik enkele jaren geleden met Belgian Mercedes Benz Club heb gereden en heb hier een kop en een staart aan gemaakt via Google maps. Enige weken geleden al eens de nieuwe stukken gereden en in kaart gebracht (bol/pijl), maar goed ook want er zaten eenrichting en zandwegen in. Vandaag de hele rit gereden om een inschatting te krijgen van totale duur, tevens details doorgesproken bij de vertreklokatie, de lunchlokatie en eindlokatie.
Allereerst de 300D maar weer eens ontwaakt in de stalling, stond alweer 4 weken stil. Zoals gewoonlijk even gloeien en een halve slag van de startmotor was weer genoeg.
Dan eerst maar even tanken, weer keurig 1:12,2.
<br><br>Post edited by: Schoones300d, at: 2009/04/16 23:28