[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Bloemen op trouwauto bevestigen : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 17:34

Bloemen op trouwauto bevestigen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Bloemen op trouwauto bevestigen

Berichtdoor DonEasy » 17 apr 2009, 20:05

Ls,

Vrienden hebben mij gevraagd ze te rijden naar hun bruiloft met mijn maagdelijk witte 230T. Natuurlijk doe ik dat graag. Heeft iemand suggesties over hoe en waar ik bloemen goed op de auto vast kan zetten zonder de auto te beschadigen?

Groeten van Etienne
DonEasy
 


Re:Bloemen op trouwauto bevestigen

Berichtdoor Semrick » 17 apr 2009, 20:08

Meestal worden bloemen voor dit doel geleverd in een speciale houder met aan de onderzijde een zuignap (die je vacuum kunt trekken).
Mocht je zelf een boeket maken informeer dan eens bij de plaatstelijke bloemist of hij zoiets kan leveren (of wil uitlenen).
Groeten,

Rickert
Avatar gebruiker
Semrick
Erelid
 
Berichten: 4020
Geregistreerd: 08 sep 2006, 15:24
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Bloemen op trouwauto bevestigen

Berichtdoor Tinus60 » 17 apr 2009, 20:10

Hier kan je een bloemstukhouder met zuignap kopen.
Heb ik ook gebruikt voor het trouwrijden van mijn dochter.

http://www.floraldesignsupplies.com/nl/ ... ARTG_ID=12

Groet,
Tinus60
Tinus60
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

cron