Hallo allemaal,
Mijn naam is Arjen Huisman, ik ben 37 en woonachtig in het mooie Twente.
Al sinds enige tijd zuig ik veel informatie op via dit forum, die me enorm heeft geholpen bij de aanschaf van een door mij lang gekoesterde wens: een echte W123! Het is een 280E uit 1984 geworden in champagne-kleur. Eerder heb ik een 190 uit 1992, een C200 uit 1998 en een E320 (W124) uit 1994 gehad, maar een W123 is toch een klasse apart, wat een auto! Al dat chroom, deuren die dichtslaan als was het een tank. En het rijdt ook nog eens enorm relaxed.
Ben wel wat kleine probleempjes tegengekomen, waaronder defecte centrale portiervergrendeling, slecht starten en stationair wat onregelmatig lopen. De portiervergrendeling is al hersteld, bougies zijn al vervangen maar dit helpt nog niet echt. De bougiekabels zijn nu aan de beurt, zagen er niet meer top uit, en daarnaast de brandstofpomp, die loopt zo te horen ook op z'n einde. Zelf ben ik niet al te handig, maar een goede vriend van me heeft een garage en die vindt het maar wat leuk om aan W123's te sleutelen.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor alle informatieve en leuke bijdragen op de forum. Het laat zien dat de W123 niet alleen veel rijplezier geeft, maar ook mensen bindt. Hopelijk kan ik hier als W123 bezitter zelf ook iets in betekenen.
Groet,
Arjen Huisman, Rijssen