[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Antoon stelt zich voor : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 23:55

Antoon stelt zich voor

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Antoon stelt zich voor

Berichtdoor Antoontje » 21 apr 2009, 18:37

Goedendag ik ben Antoon uit Den bosch.
Ik rijdt sinds maart 2009 een Zilvergrijze 200D uit 1977.

In de woonplaats van mijn ouders (waar ik tot voor kort woonde) word veel Mercedes gereden. Geen Mercedes? dan hoor je er niet bij.
Mercedes word ook wel een drielse volkswagen genoemd. Ik voelde mijzelf nooit echt aangetrokken tot Mercedes totdat ik vorigjaar begon met mijn bijbaan als taxi chauffeur. Bij onze centrale rijden we veel met het W210 model. En toen begon het. Ik verbaasde me over de 800.000 KM's die er op te tellers staan,en dat ze ondanks de KM stand nog geweldig rijden.

Toen ging ik opzoek naar een auto waarbij de vaste kosten lager zouden liggen dan bij de Hyundai excel die ik hiervoor reed. Ik zocht op een diesel van voor 1983 en kwam toen al snel uit op een W123 diesel. Ik gebruik de auto weinig omdat ik niet veel KM's meer hoef te rijden. Ik rijd zo'n 10.000 km per jaar.

Voor foto's van mijn 200D kun je op de link in mijn onderschrift klikken, maar ik wil de post toch een beetje opfleuren met deze foto en mijn collectie:

vlnr:Mercedes 200D, ford sierra 2.0I , Hyundai excel 1.3 , Seatmarbella 0.9 en ik

Antoontje

Re:Antoon stelt zich voor

Berichtdoor Wiebren240D » 21 apr 2009, 18:50

Hallo Antoontje

welkom hier.
er staat genoeg op dit forum hoor als alles wilt lezen ben je wel even zoet hoor.

mooie foto trouwens van klein naar groot en de laatste is de beste denk ik.
nog veel plezierige KMs toe gewenst.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor 200B1984 » 21 apr 2009, 18:55

En vlak de jongen op de motorkap van de kleinste niet uit! Kom je oo0k naar de lenterit (26/4, Leersum), Antoon? Doe je direct 110 km (plus heen- en terugreis)ervaring op!

Ton
200B1984
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Antoontje » 21 apr 2009, 20:28

ik had het inderdaad gelezen over de lenterit rond Leersum. Het lijkt me leuk maar ik heb nu tentamenweek (tja student). Dus het is afhankelijk van hoe goed ik mechanica 2 ken of ik op kan komen opdagen.

De laatste is de beste, maar de hyundai heeft toch tot nu toe als beste bewezen! wonderbaarlijk genoeg heb ik er nooit iets (en dan ook echt niets!) aan gehad. Nu heb ik iedere zondag wat tedoen met de Mercedes. maarja daar koos ik bewust voor.

over de sierra kan ik alleen dit vertellen:
Antoontje

Berichtdoor wimada » 21 apr 2009, 21:34

Hoi Antoontje

Leuk weer iemand uit Den-Bosch
mooie auto zal je beslist wel meerdere
keren tegenkomen.

suc6 met je auto

gr Wim
wimada

Keer terug naar Even voorstellen