Allemaal bedankt voor de warme welkomstwoorden. Ook bedankt voor de uitnodiging voor de 26e maar we zullen er niet bij zijn. Als ik mee rij is het met m'n Benz! (heb inmiddels begrepen dat je hem géén Mercedes noemt
) Ik heb de garage nog gebeld of ik hem morgen kan halen, maar het kenteken is er nog niet helaas.De volgende keer zijn we zeker van de partij!
We vinden het heel leuk dat onze ervaring zoveel herkenning oproept. Het is echt zoals verschillende mensen hier schreven: zo'n auto grijpt je en je bent verkocht.
De auto ziet er inderdaad solide uit, zowel onder de motorkap als de carosserie. Hij komt uit Zwiterland van de eerste eigenaar, die hem heel goed heeft onderhouden. Voor zover ik kan beoordelen dan. Natuurlijk had ik iemand moeten meenemen die verstand van zaken heeft, maar zoals bekend: ik wilde helemaal niet meteen beslissen!
Hij heeft blauw stoffen bekleding die wel wat verschoten is. Het plan is dat er blauwe velours hoezen opkomen uit de classic serie van automatten.nl; die zien er heel mooi uit en kosten E 129,00 voor de hele set. Verder is de bestuurdersstoel wat slap in de vering voor mijn gewicht maar daar heb ik al een aardig knutseltopic over gevonden op deze site.
Rest mij nog jullie namens mijn vrouw te bedanken voor de complimentjes..(ze loopt aardig naast haar schoenen)..