[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Te grote speakers voor T : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 13:34

Te grote speakers voor T

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Te grote speakers voor T

Berichtdoor DonEasy » 07 apr 2009, 19:02

Ik heb vandaag bij de Mediamarkt speakers gekocht. Vier stuks voor 5 tientjes. Ik heb een T en ze passen zowel voor als achter niet. De diameter klopt maar het achterstuk is te diep en te breed voor de holte. Iemand een suggestie voor goede speakers?

Op de foto de originele en nieuwe speaker naast elkaar.

DonEasy

Re:Te grote speakers voor T

Berichtdoor Toontje » 07 apr 2009, 19:22

hoi hoi
bij die zelfde media markt hebben ze ook jbl die zijn niet zo diep en die passen bij mijn sedan wel
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor DonEasy » 21 apr 2009, 14:12

Het is gelukt met een setje Sony's. Nu weet ik alleen niet of ik ze goed heb aangesloten, de juiste draad op de juiste pool. Wordt nog even zoeken.
DonEasy

Berichtdoor Number10 » 21 apr 2009, 15:22

Hoe heb je de achterbekleding losgekregen? en is het ook gelukt om deze weer netjes dicht te krijgen?
ik durf nog niet zo goed de bekleding los te trekken in mijn net (voor mij) nieuwe TE.
Heb je een foto'tje van hoe het een en ander eruit ziet bij demontage?

m.vr.gr.
Marcel.

PS de speakertje voorin heb ik bij de mediamarkt gekocht. voor het merk moet ik even weer in de auto duiken. ze passen goed.
Number10

Berichtdoor DonEasy » 21 apr 2009, 15:28

Dag Marcel,

Je vraag over de bekleding achter begrijp ik niet helemaal. Bedoel je die strook die tegen het dak zit bij de achterdeur? Dat is een kwestie van vier schroeven bij de deur en twee aan de onderkant bij het raam. Terugstoppen is wel een gefriemel.

Succes!
DonEasy

Berichtdoor Harrie » 24 apr 2009, 19:50

Wat een optie is bij deze en 2 weg speakers, die te hoog zijn, is dat deze niet van bovenaf in het gat gaan, maar van onderen tegen het gat aangemonteerd worden.
Zo kan het roostertje er gewoon weer op en de speakers zitten gewoon vast.
Alleen bij de T modellen wordt dat een probleem bij de achterconsole.
Daar is wel wat ruimte, maar niet echt veel, dus toch even uitkijken naar goed passende speakers.
Bijvoorbeeld die van Boschmann, diam 110 mm tweeweg speakers te koop voor niet veel geld bij Conrad.
Heb deze zelf in mijn T ingebouwd, zowel voor als achter.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groeten Harrie.
Harrie

Keer terug naar Interieur