door JaapW114 » 24 apr 2009, 19:17
Hallo Wiebren,
Volgens mij kun je het zelf ook, ik heb je bezig gezien met het snoer van de slijptol! Miste een beetje isolatie en pats schok en een vloek.
Even voor de onwetende lezer, toen ik de slijptol aan Wiebren gaf was het snoer nog in onberispelijke staat!
Alleen moest er een beugeltje worden weggeslepen wat uit het zicht was, de auto op zijn kant stond en de slijptol zo gehouden moest worden dat de vonken naar je toe komen, terwijl je zelf op de grond moest liggen om er maar een beetje bij te kunnen komen. Tja, en dan wil je het snoertje wel eens raken.
Gerwin lijkt mij handig genoeg om het samen met jou tot een goed einde te brengen.
Maar inderdaad al zou je een paar weken mee mogen lopen bij zulke mannen, misschien eens vragen hier.
Volgende week heb ik samen met Govert het slopen van de kreupele Jeep op het programma staan, kan het restant ook naar het oude ijzer en weer een beetje ruimte erbij.
Voor je het weet staat er weer een ander voertuig.
Maar eerst even de nieuwe onderdelen van de hulpregeling monteren, ben dat hoge stationaire toerental nu wel een beetje zat.
Aanstaande vrijdag ga ik naar Schoonebeek, andere kant van de wereld, heb daar een aantal staalplaten gekocht, prijs was dusdanig dat er een tank benzine moeiteloos van af kan.
Benzine? Ja we gaan met de Peugeot, dat is de auto van mijn vriendin, het voordeel is dat zij dan rijdt en ik er alleen maar naast hoef te zitten en lekker naar buiten kan kijken.
Zal een lange rit worden, aanhanger erachter, dus max. 80 km/uur en je weet het bij vrouwen, dan is het ook echt 80! (cruisecontrol erop) Op de heenweg eerst de jongste ergens afzetten, het ijzer ophalen en dan ergens een hapje eten, is de vrijdag ook weer om.
Jaap<br><br>Post edited by: JaapW114, at: 2009/04/25 06:51