Dank jullie wel allemaal voor de belangstelling. Op een aantal opmerkingen wil ik wel reageren:
- De kleur van deze auto staat bekend onder nr. 623 Hellelfenbein, (zo een kleur beschrijven kunnen alleen Duitsers), de standaardkleur van Duitse taxi's.
- Onderhoud heb ik nog niet nodig gehad, maar een sympathieke collega van mij wil het graag doen. Hij heeft jaren in een prachtige W115 gereden met vrijwel dezelfde motor en is een echte autoliefhebber. Zijn Benz is helaas gestolen, nooit meer teruggevonden.
- en over de kilometerstand, er zijn er met minder op de teller, kijk hier eens:
http://www.klaasdepoel.com/AUTOLINKS/W1 ... 13dkm.html
- Inderdaad, liever niet geïmporteerd. Daar hoeft niets mis mee te zijn, het is wat je wilt, maar ik zag laatst een prachtige Engels-rode W123 rijden met een splinternieuw kenteken. Dat past niet echt bij zo'n auto vind ik, maar dat is puur persoonlijk
- en ja die foto, ik werk met een Mac en dit zit standaard in het fotoprogramma welke bij deze computer hoort. De integratie in de tekst is puur toeval maar wel leuk.
Vanmiddag heb ik de Benz weer opgehaald. Er zit nu een lakverzegeling op, het lijkt echt een nieuwe. Schitterend gewoon letterlijk en figuurlijk.
Groeten, Martien