hoi hoi
zo in het kader voor de kookers Mark/Hans/Harmen/? die allen iets te veel van lekkere dingen houden een vrootweekend dan maar he.
Kan bij ons in zeeland gehouden worden bij niet al te veel eisen is er mogelijkheid voor slapen
1 maal 2 pers
1 maal 2/3 pers
1 maal caravan met 3 slaapplaatsen
ja en dan evt nog de garage kan je op luchtbed.
je kan ook met de caravan komen en achter zetten als je dan wat langer wil blijven ook geen punt kan je gewoon blijven staan.
En dan wat zou het kosten ja weet ik ook niet we doen maar beetje op zijn hollands neem gewoon wat mee van huis net als dat je op kamperen gaat
nu zit ik te denken aan de toch wel wat betere temperaturen dus ergens in april/mei nu heb ik niet zoveel weekenden vrij en mischien andere ook niet .
zal ik maar beginnen met de weekenden die ik vrij ben .
25,26 april
9,10 mei
30,31 mei
mocht het uitkomen voor degeen die ik verdenk dat ze komen dan is het mooi komt het niet zo uit dan gewoon ruim optijd datums doorgeven kan ik vrij vragen .
ik had iets in gedachten van vrijdag komen toontje heeft het avond eten te staan sávonds een beetje benzen en tiamaria
zaterdag wakker worden met koffie peuken en maagaanvulling.
e.v.t wat boodschappen halen
in de middag een rondritje daarna het vroten maken en dan maagvulling doen poosje uitbuiken dan ????
zondag zal ongeveer zelfde zijn als zaterdag met dien verstande op tijd eten voor degeen die op tijd weg willen.
heb het nu paar keer gelezen in het recepten hoekje dus doe ik het voorstel maar laat maar wat horen
groetjes toontje groep zeeland