door Gottlieb u. Karl » 03 mei 2009, 14:19
Ik heb het topic geopend omdat het bouwjaar mij bevreemde. Naar ik aanneem, zijn ook andere W123 liefhebbers benieuwd naar de geschiedenis van deze auto. Als ik naar het bouwjaar op het kentekenbewijs kijk kan ik maar één conclusie trekken, nl. dat het een W114/115 moet zijn, maar natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden waarom een auto een ander bouwjaar op kenteken heeft dan het oorspronkelijke. Het is geenszins mijn bedoeling geweest om wie dan ook in diskrediet te brengen.
Ik vind het jammer dat de discussie deze wending heeft genomen en ik zal in het vervolg voorzichtiger zijn met het openen van topics over andere auto's.
Nogmaals, ik vermoedde dat andere liefhebbers dit ook een opvallende auto zouden vinden en dat is de enige intentie waarmee ik het topic heb geopend.
Het mooie van dit forum is, dat we met elkaar een hoop kennis delen. Dat blijkt ook nu weer, want dankzij Semrick weet ik (weten we) nu hoe e.e.a. in elkaar steekt.
Overigens geeft het afblinden van kentekens mij persoonlijk voldoende aanleiding om geen interesse te tonen.
Als je niks te verbergen hebt, hoef je ook niks af te schermen.
Groet, Erik