[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
kriksteunen : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 17:24

kriksteunen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

kriksteunen

Berichtdoor siko13 » 03 mei 2009, 20:08

hallo

een van mijn kriksteun gaten (in de kokerbalk) is de verf af gesprongen
waarmee kan ik deze het beste mee herstellen?
Eerst op schuren neem ik aan en dan spuiten maar er zit nu een dikker soort verf op lijkt wel een soort plastic laagje over te zitten ???
(ik denk originele verf)
siko13
 


Re:kriksteunen

Berichtdoor Semrick » 03 mei 2009, 20:18

Wat er precies op de dorpel zit weet ik zo niet maar het zal een of andere soort antisteenslagcoating zijn.
IK zou de kriksteun eerst even kaal maken met een borstel tot je alleen nog maar onaangetast blank metaal hebt.
Dan een primer er op en afwerken met lak en antisteenslagcoating.

Kijk voor een idee van de werkzaamheden maar eens naar deze Duitse site. ;-)
http://www.mb-w115.de/W124/tips_tricks/ ... heber.html
Groeten,

Rickert
Avatar gebruiker
Semrick
Erelid
 
Berichten: 4020
Geregistreerd: 08 sep 2006, 15:24
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:kriksteunen

Berichtdoor siko13 » 04 mei 2009, 20:31

hej Eric

bedankt voor de info maar hij is nog niet aan het roesten dus daarom nu snel ff wat aan doen
Wil eigenlijk de plastic achtige coating er op spuiten zal eens gaan kijken bij de automaterialen zaak<br><br>Post edited by: siko13, at: 2009/05/04 20:32
siko13
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten