[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
bergvakken gezocht voor de deurpanelen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 21:35

bergvakken gezocht voor de deurpanelen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

bergvakken gezocht voor de deurpanelen

Berichtdoor Lindtova » 07 mei 2009, 11:57

ik zoek de bergvakken die aan de binnenkant van de deur horen te zitten
en welke zekering is van de automatische portier vergrendeling?
Lindtova

Re:bergvakken gezocht voor de deurpanelen

Berichtdoor Semrick » 07 mei 2009, 12:58

Hallo Lindtova.

Misschien is het handig om de kleur van de bakken er bij te vermelden of een foto van de oude te plaatsen.
Er zijn namelijk heel veel verschillende interieuren gemaakt en dus ook heel veel verschillende kleren bakken.

En de centrale deurvergrendeling werkt niet op stroom maar op lucht (vacuum).
Typ rechtsboven in het scherm bij de zoekoptie maar eens in CV of centrale vergrendeling. Dan gaat er een wereld voor je open en na een beetje werk misschien ook wel al je deuren ;-)
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:bergvakken gezocht voor de deurpanelen

Berichtdoor Lindtova » 08 mei 2009, 08:29

oke bedankt ga ik zeker doen.Het is een W123 300D met blauw interieur.
Lindtova

cv werkt niet

Berichtdoor Lindtova » 08 mei 2009, 08:33

Mijn cv werkt niet als ik de bestuurderskant deur open met de sleutel gaat de rest niet mee waar moet ik zoeken?
Lindtova

Re:cv werkt niet

Berichtdoor Hans230CE » 09 mei 2009, 16:41

Lindtova

Dat vind je zeker op de zoekfunctie, er zijn tal van oorzaken!

En er zijn 2 soorten blauw, 032 en ik dacht 082, maar dat laatste, daar ben ik niet zeker van.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Re:cv werkt niet

Berichtdoor Semrick » 10 mei 2009, 13:59

Ik heb volgens mij nog wel 2 complete deurpanelen liggen in de kleur blauw. Als je eens een foto plaats van wat je precies zoekt dan kan ik eens kijken of het wat voor je is.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto