door Remigius » 29 maart 2010, 15:11
Heren, dames,
Was me een weekend...jaarlijks gaan ik en wat vrienden van een ander (gitaar)forum naar Mainz..we komen uit alle hoeken en gaten, maar in mijn geval kom ik met mijn auto, vorig jaar de 230 sedan, nu de 280 coupe! Een echte upgrade mag ik wel zeggen.
Wel, zoals wellicht bekend had ik de auto pas een week, dus geen kans gezien alles te onderhouden en na te kijken. Wel: alle verlichting in orde gemaakt, v-snaren gespannen, stereo geinstalleerd en de instapbeugels aan het dak vastgezet weer. De achterbanden hebben minder profiel, en de het steur verdacht ik van teveel speling...verder had ik 100% vertrouwen in dus op weg gingen.
De heenreis was spectaculair..regen, regen en regen...de rit duurde een uur langer dan gehoopt (425km in 5 uur) dat viel tegen..en enige wat we geleerd hebben is dat het in 1 stuk kan-dus lekt geen olie/koelvloeistof in dusdanige mate, de stereo werkt prima, d'r zit een ligt kloppend geluid af en toe achterin en 280 zoekt zijn eigen spoor meer dan me lief is...
In elk geval..op de Bahn des doods bijna gecrasht toen stelletje Dutise...hmmm mensen..op de rem doken op niets..en van schrik geen fotos meer genomen..
Dat is dom, dus snel op naar de show voor de mannen en de terugreis...
Remy