MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 01:15

Go! Wheels,rijden met een reden...

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

Go! Wheels,rijden met een reden...

Berichtdoor Patman » 18 mei 2009, 20:03

Afgelopen zaterdag meegedaan aan een toertocht/rally bij ons in de Betuwe.Dit evenement is nieuw en zal wegens groot succes elk jaar gehouden worden bij ons in Geldermalsen. De tocht wordt georganiseerd door de Stichting Maatschappelijk werk Rotary Club Geldermalsen en staat open voor deelname met oldtimers en moderne exoten.Het geheel wordt opgezet door vrijwilligers en gesponsord door veel winkels en bedrijven uit de regio.De opbrengsten komen ten goede aan mensen en kinderen die een erfelijke vorm van taaislijmziekte hebben en daardoor een zeer beperkte levensverwachting hebben,vandaar: Rijden met een reden!
Ik heb maar een foto bijgevoegd(uiteraard van mijn Benz net na de start),maar wil je meer zien van diverse oldtimers,waaronder veel sterren,ook moderne bijv.een SLR van 700.000euro!kijk dan even op
www.autogespot.nl en klik "events "aan en dan On Wheels Geldermalsen,dan krijg je een mooie fotoreportage met begeleidende tekst tussendoor.
Wie weet worden hierdoor nog meer mensen enthousiast en ben ik volgend jaar niet de enige met een W123.
Al met al een zeer geslaagde dag,mooi weer en een prachtige rit(met een heus routeboek)door de mooie Betuwe!
Groeten,Patrick.

Moderatoredit: Link werkend gemaakt ;-)<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/05/27 23:29
Patman

Re:Go! Wheels,rijden met een reden...

Berichtdoor Patman » 18 mei 2009, 20:07

hier de foto...

Patman

Re:Go! Wheels,rijden met een reden...

Berichtdoor Gert250 » 18 mei 2009, 22:56

Hoi,
Zo te zien een leuk event. Toch wel veel bijzondere auto's als ik de foto's zo bekijk. Inderdaad wellicht iets voor volgend jaar om aan mee te doen.

Groeten,
Gert
Gert250

Keer terug naar Reizen!