door Jacob » 19 mei 2009, 21:57
Het vervelende is dat dit mijn eerste keer is met het plaatsen van foto's had bij de foto's ook een beschrijving geplaatst enzo...
Daarbij komt ook nog dat mijn accu van camera leeg was(vandaar de zwarte foto's,
Maar volgende week gaan we nog meer spullen halen dus wordt vervolgd.
De man in het lichtgevende vest is de eigenaar Dhr.vd Velde Marc voor intimi hahaha,
De jonge man is zijn zoon Rob alweer de 4e generatie zolang bestaat dit bedrijf al,Marc zijn grootvader is dit bedrijf begonnenen ze komen aan al die mooie spullen door het opgebouwde contact met verschillende binnen en buitenlandse verzekerings maatschappijen.
De motor die aan de lepels van de heftruck hangt is mijn donor motor en de rook zilveren coupe de donor wagen!
Ik heb hier ook de wagenkaart van dus ik heb alle gegevens al via de russen gekregen.
Aan de motor zaten de startmotor,dynamo,en spinnenkop wat ik in nederland niet tegen kwam.
Ik heb het stuur(als nieuw)gratis erbij gekregen(75,-)
Bij de ingang naar de loodsen staan verschillende bordjes in het nederlands,arabisch,turks en frans met verboden toegang,
Maar toen Marc door kreeg dat wij toch wel echte liefhebbers waren gingen alle deuren open!
Dit is ook het geluk geweest voor mijn maat want achter in de 2e hal in de sectie W123(Alle modellen hebben een eigen sectie)
stond nog een prachtige coupe met creme kleurige bekleding"als nieuw"
vd Velde zei dat dit een wagen was die hij van een goede vriend uit parijs 7 jaar geleden had gekocht en dat deze voor hem zelf was en dus niet for sale,
Hierop vroeg mijn maat "dus ook niet het interieur?"na 3keer bedenkelijk kijken zei vd Velde: Ja toch wel,toch wel,toch wel he.
Ik heb hem al 7 jaren daar staan en nog niets mee gedaan dus hij mag weg!!
500,- voor een leren interieur van een coupe als nieuw!
Jullie krijgen van de foto's ongeveer een indruk maar door de lege accu stopt het verhaal jammer genoeg bij de W123 sectie
Maar wordt dus vervolgd hoop ik.
Groeten,
Jacob.
Oja het spruit stuk is heel!!
Post edited by: Jacob, at: 2009/05/19 21:58
Post edited by: Jacob, at: 2009/05/19 22:03
Post edited by: Jacob, at: 2009/05/19 22:13<br><br>Post edited by: Jacob, at: 2009/05/19 22:14