[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Onderdelen/sloop in de buurt van Breda : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 20:28

Onderdelen/sloop in de buurt van Breda

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Onderdelen/sloop in de buurt van Breda

Berichtdoor Dahrky » 22 mei 2009, 03:28

Weet er iemand een sloop, of onderdelen zaak voor MB in de buurt van Breda.

Ow en misschien ook iemand die daar in de buurt woont en wat meer verstand heeft van de 123 dan ik. Ik heb hem net gekocht, maar loop toch tegen steeds meer dingetjes aan. Vacuum problemen, bedrading, roestplekjes, losse sierlijsten etc.

Alvast bedankt
Dahrky

Re:Onderdelen/sloop in de buurt van Breda

Berichtdoor JaapW114 » 22 mei 2009, 07:29

Hallo Dahrky,

Dat zijn geen problemen, dat is W123 rijden. Als je deze auto langere tijd hebt, is het de truc om de problemen steeds een stap voor te zijn. Het zijn super auto's, maar wel op leeftijd en daarbij horen nou eenmaal wat minder leuke eigenschappen. Vooral de roest zal je nooit met rust laten.

groet,

Jaap
JaapW114

Berichtdoor Dahrky » 22 mei 2009, 07:46

Njah, dat begrijp ik, ik bedoelde ook meer... met elk paneel waar ik achter kijk, ik meer kroonsteentjes en losliggende bedrading en slangetjes met wasknijpers erop tegen kom.

Allemaal kleine dingetjes waar we even wat tijd in moeten steken.

Ik heb hem ook gekocht als hobby.

Hmmm, moment van inzicht verteld me wel dat ze dus meer opties heeft dan ik dacht :D<br><br>Post edited by: Dahrky, at: 2009/05/22 12:41
Dahrky

Berichtdoor Gerry » 22 mei 2009, 10:11

Hallo Dahrky,
Het best kun je naar Hapert gaan, daar zit Mercedes Only en die heeft echt alles.
Groeten,
Gerry
Gerry

Berichtdoor Mr.W123 » 22 mei 2009, 11:57

Je kan misschien ook 'ns bij Schrauwen gaan kijken. Die zittem op de Teringsedijk 134 in Breda. Ze hebben veel MB onderdelen.
Rene
Mr.W123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto