[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Verzekering en 1 dag verzekering : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 20:38

Verzekering en 1 dag verzekering

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Verzekering en 1 dag verzekering

Berichtdoor Remy » 27 mei 2009, 14:43

Bonjour,

Heeft iemand een goede ervaring met het verkrijgen van een verzekering voor 1 dag?

Ik moet voor de schouwing naar de RDW en krijg een speciaal 1 dags kenteken. Ook voor de reguliere verzekering als hij eenmaal een kenteken heeft houd ik mij aanbevolen.

Ik gebruik het voertuig niet voor woon werkverkeer maar heb geen 1e auto die ze voor oldtimer verzekeringen vragen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Remy
Remy

Re:Verzekering en 1 dag verzekering

Berichtdoor JaapW114 » 27 mei 2009, 16:02

Remy,

Ik ben bij "Advies Verzekerd" verzekerd, als eerste en enige auto betaal ik voor een jaar 136,- euro, met onbeperkte kilometers.

groet,

Jaap
JaapW114

Berichtdoor Leon » 27 mei 2009, 16:52

oldtimerstad kan je vast wel helpen. Geschikte lui daar.
Leon

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 27 mei 2009, 17:11

oldtimeradies idd geschikte lui en zeer goedkoop mijn 1e auto heb ik daar ook verzekerd (W124 230E bj90)
en daar betaal ik maar €115 voor en voor de W123 betaal ik slechts 52 en een beetje voor

groet Arjan
Adrieaantjuhh

Berichtdoor JantjeV8 » 27 mei 2009, 17:53

Iedere verzekeraar is ingericht op een 1-dags kenteken. Je moet dat gewoon melden bij de verzekeraar of je agent. Je moet het 1-dags kenteken doorgeven, de meldcode, de datum van keuren, het dagdeel en het keuringsstation. Je bent dan voor de kortste/logischte route verzekerd mits de auto APK-waardig is.
2 dagen later krijg je van de RDW het blijvende kenteken en dat geef je nadien even door aan je verzekeraar en alles is gepiept.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Remy » 09 jun 2009, 17:22

“Oldtimerstad” en “advies verzekerd” kan ik vinden. Lijken me allebei geschikte tussenpersonen.

“Oldtimeradies kan ik niet vinden (alternatieve google search op “oldtimer advies” levert wel hits op maar geen verzekering bedrijf)

In ieder geval bedankt voor de tips.

Vriendelijke groet,

Remy
Remy

Berichtdoor Spooky280CE » 10 jun 2009, 01:02

Hoi Remy,

Probeer deze http://www.oldtimerstad.nl/index.php?page=laatstenieuws link eens!!!

Groet,
Eric.
Spooky280CE

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 10 jun 2009, 01:09

hahaha sorry moest idd oldtimerstad zijn hoe ik nou bij die andere kwam ???? ik weet t nog steeds niet
Adrieaantjuhh

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto