[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Radiateur lek : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 01:48

Radiateur lek

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Radiateur lek

Berichtdoor whiteman » 10 apr 2010, 15:01

Mijn radiateur van mijn 280E lekt sinds een paar dagen aan de bovenkant koelvloeistof,nu is mijn vraag;heeft iemand (goede) ervaringen met dat goedje wat je in de vuldop giet wat lekkages afdicht?Of kan ik beter maar meteen een nieuwe radiateur monteren?Misschien heeft iemand er nog eentje liggen? :-)

groeten jouke
whiteman

Re:Radiateur lek

Berichtdoor Roel280€ » 10 apr 2010, 18:52

Hallo Jouke, ik heb niks liggen, maar bij een lekkage helpt maar één ding: vervangen. Volgens mij vind je wel wat tips als je de zoekfunctie rechtsboven gebruikt. Als je zoekt op 'koeling' of 'radiateur', dan moet je een end komen!

Groeten van Roel
Roel280€

Berichtdoor Patman » 10 apr 2010, 19:26

Dat "goedje" , ook wel een pil genoemd, is en blijft een lapmiddel en kan zelfs een verstopping veroorzaken,net wat Roel al zei: gewoon vernieuwen die radiateur.
Patman

Berichtdoor whiteman » 10 apr 2010, 19:35

Ja jullie hebben gelijk,tis maar een tijdelijke oplossing zo een 'pil',daar heb je dan inderdaad ook niks aan.
Ik zal op zoek moeten naar een nieuwe dus ....:-( als iemand er nog een heb liggen dan hoor ik dat graag!

-groeten jouke-
whiteman

Berichtdoor Citrobenz » 10 apr 2010, 19:53

Je kunt hem gewoon bestellen bij een automaterialen zaak.
Even hier en daar naar de prijs informeren, daar zit nogwel eens verschil in.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek