Zoals bij meer leden hier is fotografie een hobby van me, en een (stukje) W123 is al vaker op de gevoelige chip vastgelegd
Nu leek het me leuk om af en toe een plaatje op dit forum te zetten, maar het is niet zelden je eigen auto die als onderwerp dient, maar waar prak je die foto's dan onder ?
- 'Reizen' ? Het is niet altijd een reis…
- '2 leden in 2 dagen gespot' ? Om te melden dat je je eigen auto gespot hebt ?!
Daarom heb ik besloten dit topic te openen waar iedereen foto's van (een stukje van) (zijn/haar) eigen W123 kan plaatsen, of een bijzondere foto van (een deel) van een andere W123.
Als er maar een stukje Mercedes op de foto staat :-) (edit juni 2009)
En zoals de titel al suggereert mag de foto best een beetje mislukt lijken (qua kleur, compositie, bewogen). Vooral bij foto’s gemaakt met een GSM’s zie je dat nog wel eens, al vind ik dat wel weer z'n charme hebben.
De insteek van dit topic is dus vooral een artistieke,(voor de Crea-Bea's onder ons, zeg maar
en/of het verhaal achter een foto.
Het grote voordeel van digitale fotografie is dat je meerdere opnames achter elkaar kunt maken, en de beste/leukste eruit kunt halen. Het schieten met hagel zeg maar, altijd wel 1 raak; -) Het is een tactiek waar ik graag gebruik van maak. Anders had ik een ander vak gekozen
Om de homogeniteit van dit topic enigszins te waarborgen wil ik wel een paar voorwaarden aan een posting-met-foto verbinden. Zet bij iedere foto minimaal:
1 – Merk en type toestel (eventueel aangevuld met camera-instellingen zoals sluitertijd, diafragma, wel/geen gebruik flits)
2 – Locatie en tijd (te vinden in de eigenschappen van de digitale foto)
3 – Wat stelt de foto voor ?
4 – Waarom vind je de foto bijzonder ?
Geef je foto een titel
Meer suggesties zijn welkom !
Opbouwend commentaar op compositie/artistieke waarde kan natuurlijk altijd.
UPDATE 26 juni 2009: Ook maar besloten foto's van andere Mercedessen toe te staan. De foto's van de Heckflosse van Weizengelb vond ik te mooi om uit te sluiten
UPDATE 28 juni 2009:
Meer foto's in 1 topic plaatsen ?
Wil je meer dan 1 foto in 1 posting kwijt ? is een prima gratis oplossing.(wel even registreren)
In topic 2 leden in 2 dagen gespot, klik op: [url]http://jagg.nl/index.php/forum?func=view&catid=11&id=109976/#109976
[/url] geeft
Hans230ce een beknopte uitleg hoe je dat moet doen.<br><br>Post edited by: Motormongool, at: 2009/06/28 13:05