@Hans ik werk niet bij het KLPD maar wel in dezelfde bedrijfstak en ik heb de afgelopen 25 jaar voldoende sporen op dit gebied gelezen en bekeken zodat ik echt wel weet waarover ik het heb.
En ik blijf bij mijn mening als je zo achterop een file of zelfs op een rijdende auto rijdt dan heb je gewoon gefaald als bestuurder.
En noem het arrogant maar dit zal mij niet overkomen en de reden heb ik hierboven al gegeven.
Dat wil niet zeggen dat ik nooit een aanrijding zal krijgen of heb gehad maar achterop een file rijden zal mij niet gebeuren.
Ik vind het ook zonde van de Benz maar heb geen medelijden met de bestuurder. Simpelweg omdat ik besef dat hij ook een personenauto met kinderen aan gort had kunnen rijden.
En of hij dan een clublid is of niet doet voor mij niet terzake.
Ik heb hier gewoon een uitgesproken mening over en ben benieuwd of je ook zo mild geweest zou zijn als hij tegen jouw achterbumper had geparkeerd.
Als laatste nog een voorbeeld en dan hou ik er over op.
Bij onderstaande aaanrijding (foto) ben ik zelf aanwezig geweest.
Dus kom mij niet aan met het feit dat ik niet weet hoe dit soort dingen werken.
Ik denk dat het zich laat raden hoe het met de chauffeur in de groene cabine is afgelopen. Zijn oplegger was geladen met pindas.
En ook hij hield samen met nog een andere vrachtwagen onvoldoende afstand. Ik denk dat we die beelden allemaal wel kennen van trucks die op elkaars of zelfs jouw bumper hangen.
<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/06/03 21:23