[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
APK keurings kosten : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 20:24

APK keurings kosten

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:APK keurings kosten

Berichtdoor henklith » 02 jun 2009, 12:29

Hoi Mark, ik wil zo naar drente komen, maar dat weet je :o))
Die apk kosten van 9,95 euro, komt de afmelding nog bij denk ik, zit je ook op 23, 24 euro, maar toch niet duur.
En natuurlijk moeten de kwikfitters het hebben van alle paniek verhalen over spullen waar ze de winst op maken.
Rdw keurt natuurlijk heel relaxed, komt nooit een apk keur meester na kontroleren volgens mij.
Maar goed,, ik zal nog een keer proberen of Marina gevoelig is voor de argumenten lekker goedkoop keuren in Drente :o))
Dr. zat toch ook een muziekcenrum naast de kwikfitter, toch?

Mark nog even iets anders, midden deze maand stel ik weer ons Heckflosse blaadje samen, heb jij iets van een berichtje of mailtje dat ik kan invoegen bij heckflosse bulletinnetje over de Hobbyclub Blesdijke?
Een soort reclame blaadje met een paar foto's zou leuk zijn, maar is het natuurlijk nog net te vroeg voor he?

Groet, Henk
henklith

Berichtdoor keesies240d » 02 jun 2009, 12:37

Bij de garage waar ik werk kost apk keuring zelf niks.
Voor diesel komt het op 39 euro, voor benzine op 19 euro
Roetmeting alleen voor auto's na 1-1-1979.
Trouwens als het een auto is voor 1992 hoeft de viergasmeting niet , betaal je alleen afmeldkosten

Groeten,

Kees
keesies240d

Berichtdoor henklith » 02 jun 2009, 12:52

Kees,, is het niet voor auto's voor! 1-12 79, of 31-12 79, vrij van roet metting?

Groet, henk

NB: Die van mij is namelijk van nov. 1979, en ik ben al is een kwartier bezig geweest met een apk keurmeester om uit te maken/ uit te leggen dat mijn auto niet in aanmerking kwam voor de "roet proest" test!
henklith

Berichtdoor Citrobenz » 02 jun 2009, 13:58

In de APK papieren stond altijd dat een roetmeting was voor auto's na 31-12-1979

Dus gewoon auto's die 1 januari 1980 en later op kenteken gezet zijn.

Maar ze konden het soms zo mooi omschrijven dat je eerst twee keer moest lezen :)
Vanaf 1 mei schijnt er veel vereenvoudigd te zijn, misschien ook wat begrijpelijker taal ;)
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henklith » 02 jun 2009, 14:24

Ja de RDW had nog wel eens moeite om duidelijk te zijn :o))
Gingen ze heel moeilijke omschrijvingen maken, om alles te omvatten, met als gevolg dat niemand het (in een keer) begreep :o))
Er gingen wel meer dingen mis bij de RDW, gelukkig heeft de minister nu in gegrepen!
Groet, Henk
henklith

Berichtdoor Robert » 03 jun 2009, 23:39

Ik betaal gewoon nog steeds 15 euro hoor, en als je roet moet laten meten komt er nog eens 15 euro bij, En binnen 14 dagen terug voor herkeuren betaal je niets. dus kom naar de kop van noord-holand
Robert

Berichtdoor Markparket » 04 jun 2009, 03:48

@Henk:

Even vreselijk off-topic:

http://www.meppel.nl/ogterop<br><br>Post edited by: Markparket, at: 2009/06/04 03:49
Markparket

Berichtdoor Markparket » 04 jun 2009, 03:50

Markparket

Berichtdoor Markparket » 04 jun 2009, 03:51

Markparket

Berichtdoor Markparket » 04 jun 2009, 03:53

Daar kan Marina niet omheen;-)

En vwb dat stukje gaan we ons best doen, maar moet eerst alles schoon en proper zijn;-)
Markparket

Berichtdoor henklith » 04 jun 2009, 10:21

Ik zal het Marina laten lezen, ze heeft er echter geen notie van dat ze hier zo over de,,, eh,, voor het voetlicht treed :o))
In elk geval bedankt voor je meedenken Mark!

Het kranje maak ik over een a twee weken, kijk maar of het lukt, anders komt er over drie maander weer een krantje hoor.

Groet, Henk
henklith

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto