door Liefhebber » 06 jun 2009, 00:36
hoi,
dit is natuurlijk een gebed zonder eind,en emo'ties spelen een duidelijke rol.dit gun je niemand,en niemand wil dit meemaken,ongeacht de schuld vraag.maar ik vind wel dat je een situatie,objectief moet beoordelen.ga maar eens in de stoel van de rechter zitten,wat hanteerd deze man,vrouw aan informatie om een oordeel te kunnen vellen.sporen onderzoek,getuigenverklaringen,verklaring verdachte.omstandigheden van invloed enz.ik vind wel dat(juist)publiekelijk,een mening gevormd mag worden,deze situatie kan ik en niemand beoordelen aan de hand van publiekatie's in de media.dus ik ga hier niet over speculeren,en laat het in het midden.semrick nogmaals kan ik goed begrijpen,zeker als je al meerdere malen bij een vergelijkbaar ongeval betrokken bent geweest.waarbij door roekeloos rijgedrag,onschuldige mensen gedupeert raken,en meschien wel voor het leven .....en in het ergste geval.
maar gelukkig hebben wij in nederland een rechts systeem,die hier de verantwoording in neemt,en de schuld vraag beoordeeld,veroordeeld.(hier dus duidelijk niet van toepassing)niet aan ons.
ps laat dit een les zijn.
gr hans