[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mijn Mercedes en lange afstand (3000 km) : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 17:29

Mijn Mercedes en lange afstand (3000 km)

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Mijn Mercedes en lange afstand (3000 km)

Berichtdoor Byylmz » 06 jun 2009, 21:51

Byylmz

Berichtdoor Byylmz » 06 jun 2009, 21:53

Laten we motor ook even wat aandacht geven ruim een jaar waren de kleppen niet onder de loep genoemen

Byylmz

Berichtdoor Byylmz » 06 jun 2009, 21:56

Byylmz

Berichtdoor Byylmz » 06 jun 2009, 21:59

Remmen

Wiebren bedankt voor de gezellige ontvangst en je hulp ! tot volgende keer. Auto rijdt heerlijk jij hebt gelijk !!!!!<br><br>Post edited by: byylmz, at: 2009/06/06 22:01

Byylmz

Berichtdoor Byylmz » 07 jun 2009, 21:10

<br><br>Post edited by: byylmz, at: 2009/06/07 21:59
Byylmz

Berichtdoor Weizengelb » 08 jun 2009, 15:27

kijk eens aan! Dat vertrekt nu vast een stuk prettiger :-)

iyi yolcular!
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Byylmz » 10 jun 2009, 20:49

Zo vandaag mijn MB maar weer eens verwend :) Achter rechter lager is vervangen. Wel kreeg ik een opmerking van de Garage dat er wel een beetje speling was ondanks een nieuwe Lager. Hij heeft de speling zo goed mogelijk geminimaliseerd. Hij rijdt weer een stuk fijner :)

langzaam langzaam wordt wel wat met mijn oude heer :) ik had een dagje Mazda meegenomen. Wat een heerlijk gevoel om weer in mijn Mercedes te stappen.
Byylmz

Berichtdoor Wiebren240D » 10 jun 2009, 23:38

Hallo Tamer

er mag geen ruimte op zitten.
ga er maar mee rijden dan kun je binnen de korste keer weer een nieuw wiellager erin zetten.
ik ben er niet bij geweest maar ik denk de garage de krimpring is vegeten die zit tussen de 2 lagers in die moet met een moment sleutel echt op moment vast gezet worden.
en wel in 1 keer vast zetten en niet meer los draaien want dan kun je er weer een nieuwe krimpring in zetten.

voor dit karwei heb je echt een speciale sleutel nodig die lang niet iedereen heeft ik heb hem ook niet hoor maar ben er vandaag wel achter aan geweest maar ik heb hem nog niet.
morgen ga ik wel weer op zoek.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige