[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
300TDT van Speurders : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 10:34

300TDT van Speurders

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

300TDT van Speurders

Berichtdoor Martijn76 » 29 apr 2010, 20:44

Is er al iemand wezen kijken naar onderstaande lichtblauwe 300TDT in Vught?

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... ml?q=300TD

Ik ben benieuwd of iemand deze auto of verkoper (Norman) kent.
Martijn76

Re:300TDT van Speurders

Berichtdoor Hans230CE » 29 apr 2010, 21:45

Martijn,

Je topic werd verplaatst om volgende reden; In te koop worden wagens aangeboden, er worden geen vragen over gesteld. Daar lijkt mij hier een betere plaats voor.

Succes met de zoektocht, een 300TDtlijkt me een heerlijk vervoermiddel
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Trouwkoets » 29 apr 2010, 22:29

Ik heb hem ook al zien staan. De voorspatborden lijken niet origineel, passen niet mooi dus (op zijn best) Klokkerholm. De originele (serie 3) voorstoelen zijn vervangen voor serie 2 voorstoelen. Voorstoelen verslijten binnen 300.000 km is wel snel....
Verder kan je er niets van zeggen. Ga kijken, voelen, ruiken, praten, peuren en rijden. Als je er zelf geen verstand van hebt neem iemand mee die dat wel heeft.

Caspar
Trouwkoets

Berichtdoor Roel280€ » 30 apr 2010, 10:58

Optisch zo op het oog een prima auto. 300TDT's zijn duur, erg duur! 6400 Euro is echt de ondergrens voor een goede auto. Scherp van Caspar, idd waarom serie II stoelen? Wel de moeite van het bekijken waard om ter plaatse de bekende plekken te checken. Neem een magneet mee en gebruik deze bij wielkastranden, onderzijden spatborden, etc.
Roel280€

Berichtdoor David » 02 mei 2010, 13:30

Bij interesse is enige haast geboden, de status op speurders.nl staat op 'gereserveerd'...
David

Keer terug naar Van alles en nog wat....