[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Informatie over T AMG op MP gezocht. : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 11:20

Informatie over T AMG op MP gezocht.

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Informatie over T AMG op MP gezocht.

Berichtdoor Henri » 01 mei 2010, 22:35

Hij staat al bijna een maand op Marktplaats... Een 230T met AMG bodykit. Waanzinnig, wat is dat gaaf! Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit voor veel puristen vloeken in de kerk is, een AMG bodykit, maar ik vind het zelf heel erg mooi. Spoilers enzo ben ik normaliter zeker geen fan van, maar originele AMG kit... Hmmmm...

Kent iemand deze auto? Hij staat een aardig stukje sturen bij mij vandaan en eigenlijk wil ik 't niet eens weten... Dan hoef ik ook niet te beslissen! En hoef ik mijn 230C niet te verkopen...

Maar als iemand toch info heeft over deze auto... ik hoor het graag (toch wel).

Moderator edit:
Topic verplaatst en titel aangepast.<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2010/05/02 13:12
Henri

Re:Informatie over T AMG op MP gezocht.

Berichtdoor Semrick » 02 mei 2010, 13:14

Beste Henri,

Misschien is het handig om de link naar de advertentie of het nummer daarvan even te vermelden. De info die je nu geeft is wel heel sumier en ik heb hem niet kunnen vinden op MP.
Zo kunnen we er dan ook niet veel over zeggen.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Henri » 02 mei 2010, 13:50

Euh, had ik graag gedaan, zij het dat de ad er niet meer op staat sinds vanochtend... Helaas!

Maar: scheelt weer een beslissing nemen! ;-)
Henri

Berichtdoor Henri » 02 mei 2010, 17:07

Henri

Berichtdoor Henri » 02 mei 2010, 19:08

Ik heb de VIN code gekregen van de verkoper. Helaas is deze niet bekend in de Russische database...??? Komt dat wel eens voor? De auto is van 1985 en heeft iets meer dan 2 ton gelopen volgens de verkoper...
Ai, ik weet al weer veel te veel...
Henri

Berichtdoor Hans230CE » 02 mei 2010, 21:05

Henri,

Stap in de wagen en ga eens kijken, maak gigantisch veel foto's.

OF, nog beter Mail en vraag gigantisch veel foto's, vooral van de kritische plaatsen.

Om te beginnen, velgen zijn niet origineel.................

En als je hem leuk vind, ga kijken na een grondige inspectie van de foto's, voelen, ruiken, rijden, onderkant bekijken en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Van alles en nog wat....