Eindelijk is het dan zo ver. Ik ga de wielkastranden van de achterwielen herstellen. Ik heb hier al eens eerder een vraag over gesteld, ik meende namelijk dat er originele wielranden bestonden (BUITENKANT), heb toen een nummer gekregen en vandaag bij Mercedes kwam ik er achter dat dat het nummer van de binnenkuip is...
Volgens de meneer aldaar bestaan er geen buitenranden origineel van Mercedes. Klopt dit? Ik meende namelijk dat dat wel degelijk bestond, ik kan het alleen nergens meer vinden op het net. Ik heb het liefst origineel plaatwerk omdat ik niet de hele boog nodig heb (--> pasvorm)
Als dit niet bestaat, wat is dan aan te raden? Op de website van DB-depot staan randen te koop voor 19 euro. Is dat wel wat? wie heeft er ervaring met spullen van die jongens? Klokkerholm schijnt ook goed te zijn maar waar is dat te koop?
Er zijn meer mensen met die randen beziggeweest, wat zijn jullie bevindingen met het plaatwerk? Ik ben vooral benieuwd naar de pasvorm, of er nog veel aangepast moest worden etc...
Groeten
Ad