MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 18:30

Tijdschrift "In Aller Welt"

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Tijdschrift "In Aller Welt"

Berichtdoor DikkieDick » 17 jun 2009, 10:20

Bij de verzameling van Markparket zitten ook 2 exemplaren van In Aller Welt. Kende het niet. Ziet er behoorlijk uit, met mooie plaatjes. 1 exemplaar is uit 82, de andere uit 87.
Het blad kostte destijds amper wat (abonnement voor 15DM voor 1 jaar), maar goed dan had je natuurlijk al een hele dure Mercedes gekocht. ;-)

Hier op het forum leverde de zoekoptie niet veel resultaten op. Op Marktplaats gekeken en daar worden er diverse exemplaren aangeboden. Wil eigenlijk wel een paar uit 1976/1977/1978 en 1967 (geb.jaar).
Jammer dat het blad net iets groter is dan A4, past ie niet op mijn scanner. Wordt een behoorlijke klus om te scannen op het werk, dus weet niet of dat hem wat wordt.
DikkieDick

Re:Tijdschrift "In Aller Welt"

Berichtdoor w123boy » 17 jun 2009, 20:15

hallo

ik heb hier een nieuwe in aller welt liggen
nr 29 staat op de voorzijde
weet niet welk jaar

bied maar stuur ik hem op

r.terhorst2@chello.nl

grt w202boy alias w123boy <br><br>Post edited by: w123boy, at: 2009/06/17 20:18

w123boy

Berichtdoor DikkieDick » 18 jun 2009, 08:46

Die zal wel ergens uit de jaren 60 zijn.
Overigens een mail gehad van die ene die een collectie had van 65 exemplaren waar ie 1,50 per stuk van vroeg, op 1 na, die duurder was. Bij elkaar zou dat op iets van 100 euro komen. De hele collectie kan ik overnemen voor 75 euro. Klinkt niet gek.
DikkieDick

Berichtdoor Pimmelot » 18 jun 2009, 09:06

Dan moet je op groot verlof wil je dat allemaal inscannen.
Pimmelot

Berichtdoor DikkieDick » 18 jun 2009, 09:47

Wim,

Dat was ik ook niet van plan hoor. De exemplaren die ik van Mark heb meegekregen bevatten wel interessante onderwerpen en met name de fotografie (erg dateerd) vond ik erg mooi. Vind de tijdschriften wel lezenswaardig, alhoewel daar me vaak de tijd ook al voor ontbreekt. Als er meer tijd is zou ik nog kunnen besluiten interessante W123-artikelen in te scannen, mits ik 1 of meerdere (evt. de hele collectie) overneem.

Heb nu het belangrijkste deel van de stapel van Mark ingescand. De bedrijfswagens boeien me zelf niet zo, maar anderen wellicht wel. Ga ik daar nog eea van inscannen als ik wat tijd heb. Ook hiervoor moet ik op het werk eea inscannen vanwege de uitklapplaten.
DikkieDick

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto