[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Geboren: De W123 Waalstadgroep !!! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 16:06

Geboren: De W123 Waalstadgroep !!!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Geboren: De W123 Waalstadgroep !!!

Berichtdoor Ronald300D » 18 jun 2009, 23:39

Gisteren was het zover!
Na wat emails over en weer is er gisteren een 1e (mini)meeting van de W123 Waalstadgroep geweest.
We hadden net buiten Nijmegen afgesproken bij Oortjeshekken in de Ooijpolder en daar hebben we een terrasje gepakt.
Aanwezig waren Frans (230E), Martijn(230TE), Jorrit(230CE) en ik (300D)
Het was een leuk begin en er waren nog een paar andere die niet aanwezig konden zijn maar ook wel iets zien in een W123-groep in Nijmegen.
We gaan nog wat mensen vragen of ze er ook interresse in hebben om kennis, tips, enz. te delen met andere enthousiastelingen van de W123.
We hopen een leuk clubje mensen bij elkaar te krijgen zodat in deze regio ook een soort "W123 hobbyclub" ontstaat.

Verder nog een nieuwtje, ik heb mijn 230E verkocht aan een goede vriend van me en kan me nu helemaal richten op mijn 300D.

Zodra er meer nieuws is horen jullie van me, en als iemand uit de regio Nijmegen interresse heeft, laat maar horen!

Hieronder een foto:

Ronald300D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Geboren: De W123 Waalstadgroep !!!

Berichtdoor Markparket » 19 jun 2009, 00:47

Hoi Ronald (en andere leden)

Gefeliciteerd vanuit de Noordstergroep met de oprichting van de Waalstadgroep!

We zien binnenkort de logo's, vlaggen, stropdassen, kledinglijnen, flyers,
buttons etc verschijnen;-)

Veel plezier daar rond de Waalstad!
Markparket

Re:Geboren: De W123 Waalstadgroep !!!

Berichtdoor Semrick » 19 jun 2009, 08:30

Dat had ik moeten weten.
Dan was ik ook even langs gekomen. Gisteren was ik toevallig zelfs al aanwezig in De Waalstad. HEb ik jullie net gemist.....
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto