Hallo allemaal
Nu zal ik mijzelf ook maar even officieel voorstellen.
Mijn naam is Marcel van Dieren (nickname AnimaL) en kom uit Steenwijk (vlakbij Blesdijke).
En heb mij ook hier aangemeld n.a.v. de sleuteldag van de W123 club.
Zelf ben ik (nog) niet in het bezit van een W123 maar dat gaat zeker eens komen.
Ben wel in het bezit van een Benz, een W115 200 /8 van 1972 10 jaar geleden overgekomen vanuit Denemarken en in het bezit geweest van een 80+er uit Hoogeveen.
Het is mijn eerste oldtimer ervaring en ik moet zeggen dat het mij erg goed bevalt.
Er moeten nogwel wat dingetjes aan gebeuren maar dat gaat helemaal goed komen in Blesdijke.
Ik persoonlijk heb 1 probleem, ben namelijk erg gauw uitgekeken op een auto en "moet" dus regelmatig van auto veranderen.
Maar deze zou het wel eens veel langer moeten uithouden en de volgende word dan natuurlijk een W123
Wat mij aan deze club opviel is dat hij erg actief is en er is veel kennis aanwezig.
En in tegenstelling tot andere clubs waar ik bij geweest ben, zijn er veel leden in het noorden des lands.
Mijn motto is "Met zijn allen kun je alles zelf" , en hoop dan ook veelvuldig gebruik te mogen maken van jullie kennis en vaardigheden, waarmee ik al kennis heb mogen maken op de sleuteldag in Blesdijke.
Tot gauw allemaal
Ohja, nog ff een plaatje van mijn trots natuurlijk.
<br><br>Post edited by: AnimaL, at: 2009/06/21 12:01