Sinds 12 juni ben ik de trotse eigenaar van een Taigabeige 300TD met Siena rode bekleding. De kilometerstand is 271450. Hij komt uit Belgie en is (dus) voorzien van prachtige spatlappen. Verder heeft hij een schuifdak en een trekhaak. Ik ben nog geen angstaanjagende roestplekken tegengekomen maar heb al wel kennis gemaakt met een paar eigenaardigheden die het type zo leuk maakt. Ik noem de CV die op alle deuren (meestal) goed werkt behalve op de achterklep. Ook de binnenkant van de rechterachterdeur kent ook al (bijna) geen geheimen meer voor mij vanwege het raam wat niet meer dicht wilde. Verder vraagt de ruitenwisser schakelaar om een speciale subtiele behandeling anders werkt alleen de interval stand.
Maar wat rijdt hij lekker zeg!
De bedoeling is om ermee op vakantie te gaan dus ik zou heel graag nog eens met een kenner/ervaringsdeskundige naar mijn auto kijken. Is het mogelijk om mij bij een sleutelclub aan te sluiten? Ik woon zelf in Haarlem.
Alvast bedankt.
Veel groeten
Piet Louis
Zoals jullie kunnen zien op de foto heeft hij al kennis gemaakt met een Nederlandse soortgenoot..... <br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/06/22 18:01