[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Sleutelclub Rotterdam : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 17:58

Sleutelclub Rotterdam

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Sleutelclub Rotterdam

Berichtdoor henklith » 24 jun 2009, 19:46

Hallo mannen, ik geef maar even onderstaand bericht door over een sleutelclub, beoordeel het zelf maar even
Groet, Henk Lith.

----------------------------------------------------------------------

Goedemorgen,

In Rotterdam is KeyCars van start gegaan, een doe het zelf garage en spuiterij die zich ook richt op autoclubs waarvan de leden ook graag zelf aan hun auto sleutelen ,ook is er de mogelijkheid om een club meeting bij ons te houden, wij hebben de beschikking over 6 schuurwerkplekken en een Elpo-spuitcabine, Rupes schuurmachines, spuiten van DeVilbis en Sata, afplakkar, 2 2-koloms en 2 4-koloms hefbruggen en een banden dé- en monteerapparaat, een banden balanceerapparaat, lasapparatuur en een aantal compleet uitgeruste gereedschapkarren.

Zowel de spuitcabine als de werkplekken zijn per uur, dag(deel) of een langere termijn te huur. KeyCars werkt met Standox Standohyd-lak en de schuurlijn van Mirka.

Via deze link kunt u een aantal foto’s bekijken van ons bedrijf: http://picasaweb.google.nl/johan24v/KeycarsRotterdam02

Ik zag op uw site ook een link met sponsors, ik kan u een banner aanbieden met een korting van 10% op de factuur voor uw leden.

Met vriendelijke groet,

Johan Oorbeek

Keycars Rotterdam C.V.

Waalhaven N.Z. 35

3087BH ROTTERDAM

Tel. 010-2940838

Fax 010-4281743

website www.keycars.nl

email info@keycars.nl

BTW nr. 8199.43.885.B.01

KvK nr. 24444155
henklith

Re:Sleutelclub Rotterdam

Berichtdoor Toontje » 24 jun 2009, 19:57

oeps das goed aan de prijs ben blij met mijn party tentje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Citrobenz » 24 jun 2009, 20:01

1 dagje op de brug en je hebt je jaarlidmaatschap Blesdijke al terug ;)

maar wel mooi voor de mensen daar dat ze een mogelijkheid hebben
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee

Berichtdoor Tinus60 » 24 jun 2009, 20:05

Net geopend en zal ook weer snel dicht gaan, wat een prijzen.

tinus60
Tinus60

Berichtdoor Chevalric » 24 jun 2009, 20:43

Tsja, voor dit soort tarieven vraag ik me af of de (goede) garage om de hoek niet goedkoper is.

Ik wens de initatiefnemers alle geluk toe, maar ik rij dan toch liever 160 km naar het noorden om te sleutelen.

Grtz Marc
Chevalric

Berichtdoor henklith » 24 jun 2009, 20:53

Ja inderdaad niet goedkoop, maar goed, als je een flinke klus hebt, en je gaat met twee man er even tegen aan. dan kan je wel redelijk effectief een klus klaren, bijvoorbeeld een motor wisselen, of noem maar op.
Groet, Henk
henklith

Berichtdoor Vinnievw » 24 jun 2009, 21:15

Het is voor mij op steenworp afstand, nou heb ik zelf een aardige sleutelruimte maar geen brug. Allicht in de toekomst een keer gebruik van maken.
Vinnievw
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1977

Berichtdoor Quinten » 24 jun 2009, 21:45

Als je handig bent en wat schade moet verhelpen aan een moderne auto (met moderne lakken) dan zal het niet duur zijn.
Verder is het wel een hele mooie accomodatie voor een 100% restauratie, maar dan wel een gepeperde rekening.<br><br>Post edited by: Quinten, at: 2009/06/24 21:47
Quinten

Berichtdoor Citrobenz » 24 jun 2009, 22:18

Het lijkt misschien wel wat prijzig maar vergis je er niet in wat het allemaal kost
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1976

Berichtdoor MajikSimon » 24 jun 2009, 23:40

Ik kende het al<br><br>Post edited by: majiksimon, at: 2009/06/25 00:29
MajikSimon

Berichtdoor Liefhebber » 25 jun 2009, 00:11

hoi,

er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje,eerste rang willen zitten.
wat citrobenz al aangeeft,er zit ook een koste plaatje aan.

wat dat aangaat vind ik dat jaap,en govert goeie bedoelingen hebben,op waarland.maaaaar ik vind dat je hier geen misbruik van moet maken,jaap heeft ook zijn onkosten,onderhoud ruimte enz.en ik vind dat bepaalde inspanningen,beloont mogen worden.geen zakken vullerij,commercieel gezien.zeker als hobbyist niet,maar er mag wel wat tegen over staan.
voor niets gaat de zon op,gelukkig.

ps als je begrijpt wat ik bedoel.
Liefhebber

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto