Eigenlijk is er de afgelopen week redelijk gesleuteld in Waarland, Piet Louis met zijn 300TD de laatste kleine dingen opknappen voor de vakantie. Slang van het koelsysteem vervangen en de keerring van de niveau pomp vervangen. Dus eigenlijk twee klusjes die niet al te spannend zijn. Jacob druk bezig geweest met het uitbouwen van zijn defecte motor en het klaarmaken van zijn vervangende motor. Morgen gaat de ABS pomp er even tijdelijk uit, daaronder zit een slechte plek, dat vervangen gaat worden door een vers stuk ijzer. Zeker nu de motor eruit is, kun je daar mooi bij. Verder was vandaag HansTDT nog druk bezig zijn waterpomp te vervangen door een nieuw exemplaar. Ook nog bezoek van Nick van de Jeep Cherokee club, die heeft destijds een aantal onderdelen van de sloper gekocht die ik had staan, maar omdat hij in de buurt woont en altijd iets lekkers voor bij de koffie meeneemt is hij ondertussen ook een trouwe bezoeker geworden en maakt vaak dankbaar gebruik van de smeerkuil. Vandaag voor het eerst de verbandtrommel gehanteerd, Nick was tijdens het verwijderen van een verstuiver even met zijn vinger langs een paar obstakels geschoten wat resulteerde in een ontvelde vinger en een knokkel waar helemaal geen vel meer te bekennen was, maar hij is een boerenzoon, dus gaasje erop, pleister erover heen en na een goedkeurde blik van hem, vertrouwde hij mij toe, "vanavond maar even met mijn klauw in de soda" en toog weer aan de arbeid.
Onze waakhond is tegenwoordig ook de hele dag van de partij en wordt blijkbaar door deze of gene gebruikt om zijn zwarte handen aan af te vegen!
Jaap <br><br>Post edited by: JaapW114, at: 2009/07/04 21:41