De 240 van m'n vrouw haar opa heeft een rode kaart gekregen op de keuring. Het gebrek te herstellen voor de herkeuring was een koplamp die buiten tolerantie scheen. Ben een occasie gaan halen en da's gefixt, maar op de terugweg van de keuring hield de rembekrachtiging er ineens mee op. Vanmorgen eens onder de kap gekeken en de leiding van de vacuumpomp er eens van de rembekrachtiger gevezen. Die trekt nu niet de onderdruk van jewelste en ik heb er eigenlijk niet veel ervaring mee om nu te zeggen da's genoeg of niet. Ik werk normaalgezien aan Scanias', Actrossen en Penta's en dan nog in havenwerktuigen.
Wat kan ik nog testen voor ik met zekerheid kan zeggen of het de vacuumpomp is of de bekrachtiger.
Vallen deze klussen wat mee voor een Mercedes-leek?
Op het keuringsrapport stond ook de speling op de achterwielen nauwlettend in't ook te houden. Zijn die lagers wat bij te regelen en/of moeilijk te vervangen?
groeten