Vrijdagavond gingen mijn zoon en ik even een eindje rijden met de groene Benz
Op een gegeven moment reden we door een dorpje en achter op het terrein bij een garage stond een rode W123 tussen de oude bakken.
Ach wat doe je dan, je gaat even kijken.
Dan zie je daar een rode W123 300D staan die erg dof en vies is, maar.........puntje gaaf
We keken en keken nog eens maar er was zo geen negatief punt te vinden, en dat staat daar dan zomaar tussen de oude barrels.
Toevallig kwam de eigenaar van het garage bedrijf even binnen, ik vroeg hem of hij koopavond had.
Nee dat had hij niet, ik zei dat we die Mercedes wel even van binnen wilden bekijken.
O maar dat was geen probleem, hij pakte de sleutels en kwam met hele verhalen over de auto.
Dan ga je binnen kijken, en je blijft je verbazen. Goed hij was vies en dof, maar verder een plaatje van een auto.
Kilometers................nog geen ton gelopen, ik zei tegen die man, ja ja lijkt me wel erg weinig.
Later kon hij de kilometers ook nog aantonen dat het echt was, incl. NAP
Nou ja dan vraag je wat zo'n ding moet kosten, hm valt mee maar ja dat zeg je niet natuurlijk.
Bied hem minder geld en het was eigenlijk maar zo rond, ik zei hem dat ik er wel even mee wilde sturen, ook dat was geen probleem en hij mocht ook op de brug.
Goed om een lang verhaal niet nog langer te maken, zaterdagmorgen een rode W123 gehaald. 's Middags even flink aan het poetsen gegaan en van binnen soppen.
Met het poetsen vind je altijd van alles, maar aan het eind van de middag stond er een "nieuwe" W123 op het gazon te blinken in de zon
Ja soms moet je geluk hebben, maar dit is volgens mij echt een zoekplaatje