Hoi iedereen!
Vanochtend opgehaald uit Brabant bij JantjeV8:
De Astraalzilveren Mercedes-Benz 300D Automaat Serie-II uit februari 1982 met achtentachtig paardjes in het vooronder.
Afgelopen winter flink onder handen genomen door JantjeV8, zie
Oorspronkelijk uit de buurt van Oldenburg, Duitsland en gekocht bij mede-clublid robbertu123 door Jantje V8 in Noorwegen.
Zelf woon ik in Hensbroek met nog ongeveer 1500 inwoners, ben 24 jaren jong, heb een erg leuke vriendin en ik werk op kantoor bij een groot attractieverhuurbedrijf.
Sinds eind vorig jaar ben ik lid geworden van dit forum, puur vanwege de voorliefde van oudere Mercedessen. Vanaf toen veel gelezen, gezien en gehoord.
Zelfs even 'geproefd' aan een 230C Automaat uit 1978, maar deze vrij snel verkocht aan een liefhebber. Mijn voorkeur ging meer uit naar een diesel in sedan-uitvoering met 'minder' laswerk.
Begin dit jaar de topic van JantjeV8 z'n 300D gevonden en gevolgd.
En toen.....kwam ie te koop, de OM617 met automaat en schuifdak: een buitenkans!
Ik kon mijn originele Golf 3 GTI voor een knappe prijs verkopen aan een liefhebber.
Toen op naar Brabant....
De auto een heel weekend van Jan meegehad voor proef; wat een service!
Heel wat heerlijke kilometers gereden, onder andere naar KlasseKlassiek voor een aankoopkeuring.
'Hij's bokhard' en 'mooi,mooi,mooi' waren woorden van keuringsmeester en mede-clublid bertjebenz bij het inspecteren van de onderkant.
Later de keuringsresultaten onder het genot van een kop koffie bij Jan thuis besproken. Jan heeft nog enkele zaken gerepareerd en vervangen zonder meerprijs; netjes!
En voila, 2 weken later (vandaag) de 300D opgehaald en er heerlijk mee naar Hensbroek (N-H) getoerd.
Erg blij met de auto en de ongekende service, eerlijkheid en vertrouwen van JantjeV8. Klasse!
Dit was het voor nu, prettig weekend iedereen.
Ohja, ik heb me ook direct aangemeld als lid bij deze mooie club!
Peter Dekker.