Vanaf november 2008 rij ik een mangogrune 280E uit 1980. Zelf ingevoerd van over de Duitse grens. Prachtig is ie en hij oogt ook zo sjiek met die kleur en alles. Rijdt voortreffelijk maar dat spreekt voor zich.
Voorheen kon het mij niet schelen waar ik in reed. Ik had al jaren een lancer glxi en die ging als de brandweer en ging nooit nie stuk.
Nu mijn Benz al 12(!) dagen bij de garage staat merk ik pas hoezeer ik op dat ding gesteld ben geraakt. (Ik rij in de leenauto van de garage, een clio, dus dat missen is zo gek niet. Bovendien heeft er voor mij een bijzonder pafferig heerschap in gereden want stinken dat dat autoke doet!)
Mijn monteur adviseerde mij de brandstofslangen te laten vervangen en ik dacht oke! Maar dat viel vies tegen; de slang bleek niet van de rol te kunnen dus moest besteld bij de MB garage en dat duuuuurde. Toen ie eindelijk gearriveerd was bleek de benzinepomp het te hebben begeven. Hij probeert hem nu te redden met een acrylbad (?) maar anders moet ook die vervangen. Morgen zal ik het horen. Ik hoop er maar het beste van. Inmiddels baal ik wel als een stekker.
Tja, een oude Benz willen rijden maar geen verstand van autos hebben; dat kan welles opbreken. Daarom kocht ik ook niet eerder en oude bak ookal vind ik dat de enige fraaie autos. Ik durfde het met deze auto aan vanwege de positieve berichten op het net. Op zich vertrouw ik wel op mn Benz. Ben alleen niet gewend mn auto te moeten missen en kosten te hebben.. Maar dat belastingvrije, dat compenseert dan weer wat, denk ik dan maar. En gelukkig heb ik mijn Lancer gestald
Ik hoop mij morgen weer de koningin te rijk te voelen.
Groeten uit het Eindhovense.
Jess.