[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Gescoord bij de Lidl voor € 50,00 : Van alles en nog wat....
Nou verkopen ze in princype geen troep bij de aldi en de lidl, het is geen snap-on of gedore maarja we gebruiken het niet elke dag en we worden ook geen 150 jaar.
Zou dat nu niet gemaakt zijn van pisbakkenstaal zoals JANTJE het zo treffend uitdrukte.
Dat t zwaar is zegt niets over de kwaliteit toch.Het is niet best voor t vel wanneer je n keer echt kracht moet zetten je sleutel breekt.
Een keer de ring en je kan gelijk al je blokken vervangen.<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2009/07/08 23:46
hoi hoi
leul setje altijdmakkelijk zal zomaar niet breken hoor daar maken ze het zwaar genoeg voor duur gereedschap is meestal niet zwaar maar dun dat heb je dan wel eens nodig omdat er niet zoveel ruimte is voor dat dikke gereedschap
groetjes toontje
Lagen er nog meer? Zoja, welke Lidl-vestiging? Als het nl. in Meppel is kan ik mijn vader wel ff op pad sturen. Anders hier ook maar eens ff langs de lokale Lidl (er zijn er hier genoeg in stad).
Hartstikke leuk spul voor die prijs, maar sinds ik een Gedore gereedschapswagen (met inhoud) heb voor mij geen 'hakketuku' gereedschap meer. Het Gedore-spul sleutelt gewoon beter, past beter en je draait het niet zo snel verrot.<br><br>Post edited by: Vinnievw, at: 2009/07/09 23:46
Ik heb er ook een gekocht bij de lidl vorige week
inderdaad geen rommel ik neem de koffer mee voor onderweg
als boord gereedschap.
er is ook nog extra ruimte in de koffer om wat gereedschap aan tevullen
en wat reserve onderdeeltjes.