[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gezocht trekhaak W115 sedan usa ( dikke bumbers) : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 12:52

gezocht trekhaak W115 sedan usa ( dikke bumbers)

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

gezocht trekhaak W115 sedan usa ( dikke bumbers)

Berichtdoor rietdijk65 » 08 jul 2009, 13:54

Jongens ik heb al weer een poosje een W115 240D en wil er een trekhaak onder. Hij moet simpelweg gewoon wat langer zijn i.v.m de dikke bumbers. wie weet er een te koop, als die er wel is.!!??
rietdijk65
 


Re:gezocht trekhaak W115 sedan usa ( dikke bumbers)

Berichtdoor Wiebren240D » 08 jul 2009, 17:45

Hallo Rietdijk

ik zit heel mijn leven al in de W115/114 en ben nog nooit een Amerikaanse trekhaak tegen gekomen.
ik denk ook niet dat die er zijn.
de bumpers zijn denk ik te breed krijg je andere kogeldruk op je trekhaak moet dan wel supper sterk zijn.

ik heb nog wel een aantal trekhaaken maar dan wel Europeese.
en een normale bumper zal ook nog wel ergens liggen.

met de groeten van Wiebren ut Snits Telnr 0620659789
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4191
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:gezocht trekhaak W115 sedan usa ( dikke bumbers)

Berichtdoor Citrobenz » 08 jul 2009, 19:31

Hallo Rietdijk

Ik weet niet of er trekhaken van een W115 zijn met een afneembare kogel, dan is het probleem niet zo groot. Dan zoek je een kogel van een andere trekhaak die iets langer is en je probleem is opgelost.

De Amerikanen zullen onder hun auto's toch ook wel trekhaken hebben
Groet,
Henk
Avatar gebruiker
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 3122
Geregistreerd: 28 mei 2007, 13:26
Woonplaats: Steenwijk
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:gezocht trekhaak W115 sedan usa ( dikke bumbers)

Berichtdoor Toontje » 08 jul 2009, 20:01

staat toch ergens een verslag van iemand die een trekhaak heeft omgebouwd voor een dikke bumper (gebruik liever volle bumper anders heb ik zelf een dikke buik zeg ook altijd das vol)
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:gezocht trekhaak W115 sedan usa ( dikke bumbers)

Berichtdoor rietdijk65 » 09 jul 2009, 14:29

Hoi Wiebren, dat ze er niet zijn dat dacht ik ook al. De auto blijft zo als die is of ik bouw hem helemaal om naar nl, ik heb de spullen liggen, dus bedankt voor het aanbod.

wietse
rietdijk65
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 70 gasten