[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
allen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:29

allen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

allen

Berichtdoor allen » 03 jun 2010, 14:44

Even voorstellen dan maar. Op de achterbank van een bmw gestart en na het behalen van m'n rijbewijs nooit anders gereden. Tot 2 jaar terug dan. Opel Speedster erbij gekocht voor de vrije dagen en wat circuitdagen. Resulteerde in bijna dagelijks gebruik. Vorig jaar hals over de kop een Caterham gekocht die ik tegen was gekomen bij m'n lokale bmw dealer. De Opel heeft daarna het veld moeten ruimen. Ook die wagen werd weer bijna dagelijks gebruikt inclusief circuitdagen. Het laatste half jaar stond die overigens meer bij de garage, maar sinds kort is alles gelukkig opgelost.
Daar de Caterham niet geschikt is voor iedereen (herrie / nerveus / oncomfortabel?) wil ik een extra wagen hebben die dagelijks inzetbaar moet zijn. Ik heb echter geen behoefte aan moderne wagens, vandaar dat ik op een W123 ben uitgekomen. Hoop op termijn een net model te vinden. Liefst een CE, eventueel een sedan.

Hierbij dan eigenlijk ook de vraag of iemand bekend is met vanderheijdenauto's. Staat onder andere een goudkleurige en een zilveren 280CE. Ik begreep van iemand dat Marco Hof een betrouwbaar adres was. Daar een witte gezien. Maar zal niet ontkennen dat ik liever wat minder geld uitgeef.
allen

Re: op zoek

Berichtdoor Ronny » 20 apr 2015, 21:17

Welkom, Marco Hof is inderdaad een betrouwbaar adres maar wel prijzig, vanderheide ken ik zo niet
mischien dat een ander daar meer van weet
Ronny
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: op zoek

Berichtdoor 300TD W123 » 20 apr 2015, 21:38

Hallo Allen,

Welkom op ons forum.
Veel plezier met je wagen(s) en op ons forum.
Op je vraag kan ik je geen antwoord geven, wel een goede raad voor als je minder wil uitgeven. Neem iemand mee die de W123 kent en kritisch er naar kan en wil kijken. Ook een aankoopkeuring is niet onverstandig als je zelf de W123 niet kent.
Succes met je zoektocht.

Groet Mark
300TD W123

Keer terug naar Even voorstellen