Hallo beste mede W123 liefhebbers,
Ik ben sinds kort eigenaar van een 300D automaat van jan 1979, ik ben deze auto tip top in orde aan het maken maar heb een paar vraagjes waar een van jullie misschien wel een antwoord op heeft nl.: ik kan mijn auto starten in iedere stand van de schakelpook, hij schakeld verder goed maar er is toch iets niet goed als dit mogelijk is misschien weet iemand waar ik dit moet zoeken?
Verder heeft mijn auto cv en nu ben ik zover dat ik weet waarom mijn tankklepje niet afsluit het membraam van het automaatje is kapot en nu heeft men de leiding afgedopt met een boutje, nu is mijn vraag heeft iemand nog een zelfde exemplaar liggen wat ik kan kopen deze is van de eerste serie en is rond en blauw en niet van de serie met de 5 bosch rubbertjes waar in het forum over wordt gepraat.
ook snap ik niet hoe dit aangesloten moet worden, er zitten twee aansluitingen aan (een voor sluiten en een voor openen denk ik) maar bij mij is er slecht een t-stuk geplaatst tussen de leidingen die naar de kofferbak sluiting lopen. ik heb de achterbank verwijderd en gekeken maar de tweede leiding is uit een stuk en loopt door tot bij de passagiersstoel. Voor alle hulp en suggesties alvast hartelijk dank.
Groetjes Mart Gloudemans.