[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mercedes-Benz Amsterdam West : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 13:43

Mercedes-Benz Amsterdam West

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Mercedes-Benz Amsterdam West

Berichtdoor SgtPeppers » 15 jul 2009, 16:25

Is iemand van hier wel eens bij de dealer in Amsterdam West geweest en heeft daar een onderdeel besteld?

Ik ging het vandaag proberen, maar werd door iemand geholpen die de intentie gaf aan alles een hekel te hebben en nergens zin in te hebben, hij vond het ook allemaal nogal ingewikkeld en klaarblijkelijk was het geen liefhebber van oude auto's. Heb puur besteld wat ik echt nodig had en ben toen weer snel weggegaan, daar kom ik niet snel meer terug denk ik.

In Amsterdam Zuidoost werd ik door een jonge gozer altijd heel vriendelijk geholpen, helaas heeft die dealer zijn onderdelen afdeling gesloten… :-(

Welke dealer rond Amsterdam kan iemand mij aanraden?<br><br>Post edited by: SgtPeppers, at: 2009/07/15 16:26
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re:Mercedes-Benz Amsterdam West

Berichtdoor Wiebren240D » 15 jul 2009, 20:45

Hallo Niek

ik denk dat je even kontakt met Jacob op moet nemen die heeft een adres daar in Amsterdam ergens daar staan ze wel klaar voor de W123.
maar het is nu wel vakantie tijd had Jakob vorige week ook een beetje last van maar het is toch goed gekomen met de onderdelen die nog nodig waren voor zijn W123.
en hij rijd nu rond met zijn W123 met een frisse moter erin.
kan hij met een gooie auto op vakantie.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Chevalric » 15 jul 2009, 22:45

Niek, ik kan je niet direct helpen maar ik had wel dezelfde ervaring met de MB dealer in Veenendaal, verschikkelijke gasten daar.

De MB dealer in Ede daarentegen was echter een verademing: Gaat u daar maar even zitten, de persoon die u nodig heeft is even aan de telefoon, wilt u koffie? Ohw een rondje door de showroom, dat is ook goed, zal ik er wat bij vertellen? Wat een leuke oude W123 heeft u, etcetc daarna keurig geholpen door de oude rot in het vak.

Zo kan het dus ook!

Groeten
Marc
Chevalric

Berichtdoor Mercedennys » 16 jul 2009, 11:30

Hi Sgt Peppers,

Klopt, ik had hetzelfde bij dealer in amsterdam west bij sloterdijk hebben ze geen zin in het helpen van mensen met oude Benzen.
In Amsterdam Zuid-Oost zijn ze wel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Voor je W123 kun je ook voor onderdelen naar Garage Wieman. Zowel vader als zoon zijn enigszins behulpzaam, leggen ook uit hoe je moet sleutelen/monteren,etc. En ze kunnen alles bestellen bij MB. En je ziet er mooie W123s, en nog oudere Benzen.
Sindskort is ook Garage de Oude Ster van Amsterdam De Pijp verhuisd naar Amsterdam noord. Ik weet niet of ze al open zijn maar die kunnen je wellicht ook helpen. Deze ga ik zelf een keer bezoeken en zien of het bevalt.
Ja, je zoekt toch een adres waar je welkom bent en op een liefhebber manier wordt geholpen, nietwaar?

succes,
Mercedennys
Mercedennys

Berichtdoor SgtPeppers » 16 jul 2009, 18:19

Ja Zuidoost was top, maar zoals ik eerder al zei is daar de onderdelen (en volgens mij het hele onderhoudstuk) gesloten.

Ik snap het niet, MB heeft posters hangen bij de dealers dat je voor MB's vanaf het jaar… ergens in de jaren '60 geloof ik, bij ze kunt komen. Ze zetten niet op die poster dat ze dan niet behulpzaam zijn ;-)
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Nee

Keer terug naar Van alles en nog wat....