MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:06

ff voorstllen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

ff voorstllen

Berichtdoor Kalebats » 16 jun 2010, 20:29

Hallo allemaal,

Geen idee of ik het wel goed doe, maar ik ga me proberen voor te stellen (ben namelijk niet zo heel erg handig met computers).
Ik ben Martijn van Ieperen, woon in Veenendaal en ben sinds 2 weken samen met mijn vriendin de trotse eigenaar/bezitter van en 300D uit 1979.
Hij is blauw van kleur, zitten wel her en der plekjes op die de aandacht nodig hebben maar rijdt heerlijk.
Heb wel een aantal vraagjes over het een en ander, maar moet nog even uit gaan pluizen waar ik die weer moet stellen.
Foto's zullen er t.z.t. ook nog komen.

Groeten Martijn.
Kalebats

Re:ff voorstllen

Berichtdoor MBvO » 16 jun 2010, 22:16

Hallo Martijn, welkom! Prima gelukt lijkt me, met leestekens en alles d'r op en d'r an. Geniet van je 300D, prachtig geluid en o zo herkenbaar voor de liefhebber.

Na dagen van letterlijk eindeloze hoosbuien hoop ik morgen mijn 300D ook weer eens buiten te halen, ik zie er nu al naar uit!
MBvO

Keer terug naar Even voorstellen