door Jaap 230E » 19 jul 2009, 15:43
Jammer dat je met deze veroordelende conclussie komt,(wel echt Nederlands het wijzende vingertje,heb er zelf ook wel eens last zie foto lenterit 2009, waar bij ik het vingertje ophef naar gerespecteerd mede forumlid Citroen - Benz, omdat ook hij hier met 2 paspoorten geregistrreerd staat te weten Frankrijk / Duitsland je kunt toch wel een beetje tussen de regels door lezen dat het hier niet gaat om iemand af te zeiken, kom op zeg, als je mij nou net met zoveel intentie had behandeld als Henk, dan had je kunnen lezen dat ik redelijk positief ben,en verder een ieder in zijn waarde laat en absoluut geen Azijn afscheider ben.
Ik eindig niet voor niets met dat over bekende schilderij met de zigeunerin en de traan wat ik al 30 jaar aan de muur zou hebben hangen, en nu te koop heb, waar bij ik ook de draak met me zelf steek.
(Zelf spot blijft de beste remedie)
Afijn het is geenzins mijn bedoeling geweest om deze reactie te bewerkstelligen bij jou, doch zou je wel willen vragen je iets tolleranter op te stellen, dan kan er alleen maar sprake van een win win situatie zijn (voor je zelf en je omgeving).
dit is niet belerend bedoelt, of dat ik me beter voel of nou ja vul zelf maar in, nee dit is uit alle nederigheid van mijn kant naar je bedoeld.