Beste allemaal,
Ik ben zeer recentelijk aangesteld bij een nieuw Ericsson bedrijf in de Verenigde Staten, Ericsson Services Incorporated. Dit bedrijf is speciaal opgericht naar aanleiding van een zeer groot outsourcing contract wat recentelijk is gesloten tussen Sprint en Ericsson in de VS.
Voor mij persoonlijk een enorme uitdaging om daar de dagelijkse leiding van op me te mogen gaan nemen. Maar het betekent ook dat ik reeds volgende week vertrek naar Kansas City waar ik de komende jaren zal gaan wonen en werken. De aankondiging van het contract met Sprint en daarmee ook mijn benoeming bij ESI, heeft allemaal de afgelopen weken plaats gevonden. Mijn vrouw en ik voelen alsof iemand op een soort van "Fast Forward" knop heeft gedrukt. Alles moet nu in razendsnel tempo gebeuren.
Zowel de W123 als mijn Alfa Spider gaan in de "opslag". Maar ik ben in ieder geval wel van plan om over een paar jaar met een derde klassieker terug te komen naar Nederland! Wat dat wordt weet ik nog niet.
Het betekent ook dat ik dit forum toch wat minder vaak zal gaan bezoeken. Ik blijf in ieder geval wel lid van de club.
Ik wens jullie allemaal het allerbeste en ongetwijfeld zullen onze paden zo hier en daar nog wel eens kruisen.
Met vriendelijke groeten,
Jeroen