[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Dashboard verlichting 200D : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 18:46

Dashboard verlichting 200D

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Dashboard verlichting 200D

Berichtdoor lleeoo » 04 aug 2009, 15:14

Hallo lui, ik ben nieuw op dit forum dus nog ff wennen.
Ik ben Leo Verheij, 65 jaar en ik woon in Rozenburg Z-H.
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een 200D uit 1982, 2 problemen tot dusver.
De verlichting van snelheidmeter en de andere meters werkt niet, zekeringen zijn in orde, misschien
heeft iemand een tip voordat ik de boel moet gaan slopen???
Verder wil de verwarming niet warm worden, dat zal wel lastiger worden denk ik.
Vast bedankt voor de reactie's.
lleeoo

Re:Dashboard verlichting 200D

Berichtdoor Citrobenz » 04 aug 2009, 23:51

Hallo Leo,

Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst.

de dashboard verlichting loopt via een dimmer, die wil wel eens problemen geven
probeer eerst even het knopje waar je de dagteller mee op nul zet wat heen en weer te draaien. ls je geluk hebt heb je weer licht.
Helpt dit niet zoek dan even via de zoekfunctie (rechtsboven) Er is al meer over geschreven ook met foto's

succes
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor lleeoo » 05 aug 2009, 15:09

Hallo Henk, bedankt voor je reactie, ik heb wat zitten spelen met de dimmer, en heb intussen weer wat licht, hij staat nu in de laagste stand denk ik maar hoger wil hij niet.
Het is nu eigenlijk voldoende om in het donker te kunnen zien dus zo moet hij maar voorlopig.
lleeoo

Berichtdoor lleeoo » 05 aug 2009, 15:09

Hallo Henk, bedankt voor je reactie, ik heb wat zitten spelen met de dimmer, en heb intussen weer wat licht, hij staat nu in de laagste stand denk ik maar hoger wil hij niet.
Het is nu eigenlijk voldoende om in het donker te kunnen zien dus zo moet hij maar voorlopig.
lleeoo

Keer terug naar Techniek